MakeUp - Lookbook Inspiration

Estou para conhecer alguém que ame mais o site Lookbook do que eu, pra mim é sempre uma referência de moda muito maior que o site da Vogue por exemplo (ok me julguem por blasfemar contra a toda poderosa Vogue, eu nem ligo). E além dos looks incríveis que saem de lá, eu adoro os closes de maquiagem e cabelo e por isso reuni algumas inspirações bacanas pra trazer sem medo para o dia-a-dia!

I don't know anyone who loves the Lookbook site more than me, for me is always a better reference for fashion than the online Vogue for example (ok judge me for blaspheming against the all-powerful Vogue, I don't care, It's just an opinion). And besides the great looks coming out of there, I love the close-ups of makeup and hair and so I gathered some great inspirations we can bring without fear for the day by day life!

Slide1Slide2Slide3Fonte/Source: 1 - 2 -3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8

E pra finalizar, como vem tocando sem parar na minha playlist durante as duas últimas semanas: 2NE1 - Missing You!

And to finalize, since it has been playing endlessly in my playlist for the past two weeks: 2NE1 - Missing You!

Abraço de Urso
Bear Hug

Dryka B.

0 comentários:

Postar um comentário



Dryelli, 24 anos, Maringá, PR