Illustrator: Kerrie Hess


Ainda que eu tenha entrado no mundo do design e Ilustração de Moda há pouco tempo, eu já tenho uma lista longa de ilustradores que eu admiro e que me inspiram, para compartilhar com vocês. A primeira delas é a australiana, Kerrie Hess.

(ENG) Although I entered the world of design and fashion illustration recently, I already have a long list of illustrators I admire and that inspire me, to share with you. The first one is the Australian, Kerrie Hess.
Autora do livro de estilo “Shoestring Chic”, Kerrie já ilustrou para marcas como Channel, Kate Spade New York, Louis Vuitton e Net-a-Porter, além de ter as ilustrações em destaque em revistas como Vogue, Talter e Harper’s Bazaar. 

(ENG) Author of the style book, "Shoestring Chic", Kerrie has illustrated for brands like Channel, Kate Spade New York, Louis Vuitton and Net-a-Porter,and had her illustrations featured in magazines such as Vogue, Talter and Harper's Bazaar.


Nascida na Austrália, Kerrie morou em países como Inglaterra, Hong Kong e França e já ilustrou inúmeros outdoors, capas de livros, lenços, almofadas e embalagens ao redor do mundo. 

(ENG) Born in Australia, Kerrie lived in countries like England, Hong Kong and France and has illustrated numerous billboards, book covers, scarves, cushions and packaging around the world.




Para saber mais sobre o trabalho de Kerie Hess ou adquirir uma de suas ilustrações acesse: 

(ENG) To know more about Kerrie Hess’ work or purchase one of her illustrations visit: 

0 comentários:

Postar um comentário



Dryelli, 24 anos, Maringá, PR