Playlist: Home Alone

Se você não reserva um momento pra colocar aquela lista de músicas que você está viciado pra tocar e aumenta o volume pra cantar ou dançar sozinho seminu (ou completamente nu, eu não julgo) pela casa, você está lidando com a vida do jeito errado. 

(ENG) If you don't save some time to play that list of songs that you are addicted out loud to sing and dance alone half naked (or full naked, I don't judge) at home, you are dealing with life the wrong way.


Mesmo quem não assistiu "Negócio Arriscado" conhece a famosa cena do personagem de Tom Cruise em casa sozinho se rendendo a uma das minhas músicas favoritas de todos os tempos, "Old Time Rock and Roll" do Bob Seger.  

(ENG) Even those who didn't watch "Risky Business" knows the famous scene of Tom Cruise's character rendition to one of my favorite songs of all time, "Old Time Rock and Roll" by Bob Seger. 



Todo mundo merece curtir de verdade a sua música favorita e esquecer os problemas e as frustrações do dia-a-dia por pelo menos um momento, e eu tenho a lista que me divertiu em Fevereiro bem aqui pra compartilhar.

(ENG) Everyone deserves to enjoy their favorite music and forget the problems and frustrations of daily life for at least a moment, and I have a list that amused me in February here to share.


SHINHWA - SNIPER
O único jeito de eu gostar mais dessa música seria conseguir assoviar desse jeito.
(ENG) The only way I could like this song even more, it would be if I was able to whistle like that.


4MINUTE - CRAZY
Claro que eu não sei dançar assim, mas isso não me impede de tentar.
(ENG) Of course I can't dance like that, but that doesn't stop me from trying.


HOZIER - TAKE ME TO CHURCH
Minha voz pode até não valer um Grammy, mas eu poderia ganhar um Oscar pela minha interpretação dramática de "Take me to Church", eu culpo esse vídeo que é um dos mais tristes que já assisti.
(ENG) My voice is not worth a Grammy for sure, but I could win an Oscar for my dramatic interpretation of "Take me to Church", I blame this video for being one of the saddest MV I have ever watched.



JONGHYUN (SHINee) - Y SI FUERA ELLA
E falando em drama e voz, não dá pra competir com o Jonghyun, mas é divertido tentar cantar em coreano colocando seu melhor sotaque espanhol falso na mistura.
(ENG) And speaking of drama and vocal, you can't compete with Jonghyun, but it's fun trying to sing in Korean putting your best fake Spanish accent in the mix.


CL FEAT. DIPLO - REVOLUTION
Nada melhor para relaxar do que cantar alto que 'O pior já passou e que nunca é tarde demais pra mudar a própria sorte'.
(ENG) Nothing better to relax than singing  out loud that 'The worst is over and it's never too late to change your luck'.


Para ouvir a playlist completa, clique AQUI. E não esqueça de compartilhar aí nos comentários quais as músicas que você ouve sozinho em casa e que valem uma performance.
(ENG) To listen to the playlist, click HERE. And share in the comments which songs you listen alone that are worth a performance. 

0 comentários:

Postar um comentário



Dryelli, 24 anos, Maringá, PR